Opis
Główny reflektor LED z homologacją E
Światła drogowe, światła mijania, światła pozycyjne i funkcja TFL (światła do jazdy dziennej).
Reflektor emituje asymetryczny strumień świetlny - dozwolony tylko w ruchu prawostronnym.
Wiele motocykli jest wyposażonych w żarówki H4 lub H7, które migoczą w mniejszym lub większym stopniu. Lepsze widzenie często oznacza również lepsze bycie widzianym, co nie jest bez znaczenia, gdy lato zmienia się w jesień i w czasie, gdy samochody są coraz częściej wyposażone w podświetlane światła do jazdy dziennej. Niezależnie od tego, czy chodzi o lepszą widoczność w nocy, lepszą rozpoznawalność w ciągu dnia, czy też o nadanie rowerowi bardziej atrakcyjnego wyglądu, jeśli szukasz mocnego, stylowego i innowacyjnego reflektora, główny reflektor LED jest doskonałym wyborem. Światła do jazdy dziennej LED typu 11 to idealne rozwiązanie poprawiające widoczność w ciągu dnia. Elipsoidalne soczewki w połączeniu z mocnymi diodami LED zamieniają noc w dzień, łącząc zwiększone bezpieczeństwo z unikalnym, spolaryzowanym wyglądem.
Wymiary
- Średnica A = 170 mm
- GA średnica = 165 mm
- I średnica = 160 mm
- T = 60 mm
- R = 9 mm
- Całkowita głębokość od szkła do żeber chłodzących: 96 mm
- Długość kabla: 170 mm
Złącza
- Pobór mocy: 3-pinowe złącze
- Czarny kabel = uziemienie (-)
- Biały kabel = światła mijania (+)
- Niebieski kabel = światła drogowe (+)
TFL
- Czarny kabel = masa (-)
- Brązowy kabel = światła do jazdy dziennej (+)
- Szary kabel = światła pozycyjne (+)
Zawartość: 1 sztuka