Opis
CZUCIE I PRECYZJA
Połączenie twardszej mieszanki rdzenia i
KONSTRUKCJI PASKA NEC MORE ULTRA.
Zaawansowany zmienny pasek MS-Belt (V-MS-Belt) z technologią HTSPC, który łączy wysoką stabilność hamowania z bardziej zrównoważonym rozkładem nacisku na wejściu w zakręt.
dzięki bardziej zrównoważonemu rozkładowi nacisku.
WYŚCIGOWY WZÓR BIEŻNIKA
CR11 łączy w sobie aspekty rowkowanej opony wyścigowej Bridgestone i najnowsze osiągnięcia Bridgestone w zakresie projektowania bieżnika do wyścigów drogowych, aby dostosować się do trudnego środowiska pracy opony.
ZWYCIĘSKA OPONA
Będąc jeszcze w fazie rozwoju, opona Battlax Classic Racing CR11 zwyciężyła w klasycznych mistrzostwach Europy FIMendurance (Europe Endurance Classic). Podczas 4-godzinnego wyściguendurance Biker's Classics na torze Spa-Francorchamps opona przyczyniła się do zwycięstwa motocykla nr 10 zespołu Poweracing-Japauto i pomogła motocyklowi nr 5 zespołu Roadrunner zająć drugie miejsce. W mokrych i trudnych warunkach najlepszy czas okrążenia i najszybsze tempo rapide zostały zarejestrowane przez motocykle wyposażone w opony Bridgestone.