Opis
Hulajnoga ROADTEC™ wyróżnia się wyjątkową elastycznością i wszechstronnością w każdych warunkach pogodowych, temperaturowych i drogowych, w środowisku miejskim i nie tylko.
Przyczepność w każdych warunkach
Ulepszona mieszanka bieżnika o wysokiej zawartości krzemionki w połączeniu z optymalnym układem rowków i lameli poprawia przyczepność mechaniczną i chemiczną w każdej sytuacji.
Mieszanka na barku bieżnika ma wyższy procent krzemionki, co zapewnia lepsze wyczucie podczas pokonywania zakrętów, zwłaszcza na mokrej nawierzchni.
Bieżnik środkowy to mieszanka krzemionki i sadzy poprawiająca stabilność przy dużych prędkościach, rozpraszanie ciepła i równowagę między odpornością na ścieranie a przyczepnością.
Wszechstronność przez cały sezon
Wysoka zawartość krzemionki zapewnia maksymalną elastyczność i wszechstronność zastosowania w szerokim zakresie temperatur i warunków drogowych, w obszarach miejskich i nie tylko.
Hulajnoga ROADTEC™ jest zatem idealnym rozwiązaniem dla mobilności o każdej porze roku, niezależnie od pogody i temperatury, doskonale sprawdza się w każdej sytuacji.
Doskonałe prowadzenie i komfort
Wszystkie konstrukcje hulajnogi ROADTEC™ charakteryzują się adaptacyjnym prowadzeniem i niewielką wagą, która poprawia prowadzenie i komfort jazdy. Dzięki innowacyjnym zaokrąglonym profilom obszarempreinte jest krótki i szeroki, co oprócz zmniejszenia zużycia paliwa zwiększa równomierność zużycia i zapewnia progresywne prowadzenie oraz poczucie bezpieczeństwa podczas pokonywania zakrętów.
Zwiększona powierzchnia rozkłada ciężar pojazdu i siłę przyspieszenia na większym obszarze, zmniejszając obciążenie gumy i jej przegrzewanie.
Bezpieczeństwo na mokrych nawierzchniach o niskiej przyczepności
Konstrukcja bieżnika opony ROADTEC™ Scooter opiera się na wielokrotnie nagradzanym modelu ROADTEC™ 01, który jest teraz wyposażony w lamele zapewniające optymalną wydajność na skuterach.
Ten wzór bieżnika został opracowany w celu poprawy trakcji mechanicznej, z wyraźnie odczuwalną przewagą podczas przyspieszania i hamowania.
Kształt i układ w znacznym stopniu przyczyniają się do maksymalizacji odprowadzania wody i przyczepności mechanicznej.
Powierzchnia podłoża ma wiele rowków i jednocześnie dużo gumy w kontakcie z drogą, co poprawia przyczepność mechaniczną, odprowadzanie wody i poczucie bezpieczeństwa; zapewnia również więcej gumy w kontakcie z podłożem, szczególnie w połowie kąta, co zapewnia lepszą przyczepność od samego początku zakrętu.
Przednia opona posiada liczne poprzeczne rowki, które przylegają do asfaltu jako pojedyncze elementy i zwiększają ilość odprowadzanej wody, a krótkie lamele biegnące w przeciwnym kierunku poprawiają stabilność i kontrolę podczas hamowania. Rowki pomagają również zwiększyć przyczepność na nawierzchniach o niskiej przyczepności i skrócić czas rozgrzewania.
Tylna opona ma szerokie, długie lamele biegnące w przeciwnych kierunkach, które łączą różne efekty: podczas przyspieszania rowki poprawiają przyczepność, szczególnie na nawierzchniach o niskiej przyczepności, a podczas hamowania lamele zapobiegają ruchom bocznym i zwiększają stabilność.