Opis
EVO- GT Nadal punkt odniesienia. Ostateczna ewolucja oryginalnej koncepcji EVO.
SHARK ,twórca koncepcji EVO, idzie o krok dalej z wersją "Grand Tourism"swojego nowego kabrioletu:EVO -GT. Ten model premium, który równie dobrze czuje się w pozycji jet jak i integralnej, korzysta z najnowszych rozwiązań innovations SHARK , aby zadowolić najbardziej wymagających użytkowników .Solidny, wygodny i praktyczny,EVO-GT jest idealnym partnerem na każdą podróż!Przejście z kasku jet na kask pełnotwarzowy nigdy nie było tak łatwe i bezpieczne, z niezrównanym komfortem premium zarówno w warunkachstatycznych, jak i dynamicznych .Ten kask nowej generacji korzysta z opatentowanego systemu Auto-up & Auto-down, który pozwala na automatyczne podniesienie ekranu, gdy pasek podbródkowy jest obsługiwany. Wyposażony w ekran klasy optycznej 1, oferuje nieporównywalną jakość vision. ModelEVO-GT wyposażony jest w "V-Tech Locking System", który umożliwia optymalne zablokowanie paska podbródkowego dla zwiększenia bezpieczeństwa i ergonomii. Nowość! "CUSTOM FIT": 2 rozmiary policzków dostępne w pudełku.
Structure & bezpieczeństwo :
- Wtryskiwana skorupa z tworzywa termoplastycznego
- Klamra mikrometryczna
- EPS o dużej gęstości
- 2 rozmiary skorupy (XS-S-M i L-XL)
Ekran :
- Nowa generacja VZ 250 "optyczna klasa 1" ekran o zmiennej grubości
(jakość optyczna premium bez zniekształceń wizualnych) - Standardowo wyposażony w Pinlock 120 Max Vision®, najlepszy anti-fogging na rynku w zestawie.
- Wytrzymały i trwały ekran przeciw zarysowaniom
- Wewnętrzna osłona obiektywu z centralnym suwakiem: mechanizm ambidextrous, praktyczny i łatwy w użyciu
Wnętrze :
- Tkanina Microtech z włókien pochodzących z recyklingu z etykietą AEGIS ® (zdejmowana i nadająca się do prania w pralce w temperaturze 30°)
- Custom dopasowanie (dostępne 2 rozmiary policzków)
- System EasyFit dla osób noszących okulary
- Ściągany śliniak
- Rozmiar King Dostępny rozmiar
Aerodynamika i wentylacja :
- System wentylacji Premium: zapewnia optymalną cyrkulację powietrza w kasku i wewnętrzne chłodzenie
- 3 wloty powietrza
- 2 wyciągi powietrza
- Aerodynamika zoptymalizowana przez badania CFD (Computational Fluid Dynamics)